The Muppet Show
Det är The Muppet Show, allihopa! Kermit, Miss Piggy och det omtyckta muppgänget är tillbaka med ett nytt event för att fira 50-årsjubileet av sin ikoniska och banbrytande originalserie som sändes från 1975 till 1981. I stil med sin klassiska varietéföreställning återvänder de ikoniska mupparna till tv för första gången på över 40 år med helt ny musik, sketcher och kaos bakom scenen då de återvänder till sina trogna fans och en ny publikgeneration. Följ med då mupparna än en gång intar scenen på den ursprungliga Muppteatern med massor av överraskningar och sin egen mycket speciella gästartist, Grammybelönade pop-superstjärnan Sabrina Carpenter!