The Music of Silence
Alla känner till Andrea Bocelli: rösten, sångerna och hans internationella popularitet. Men mycket lite är känt om hans privatliv och de svårigheter han har kämpat med genom livet. Amos Bardi (Andrea Bocellis alter ego) föddes med en underbar röst som lovade gott för framtiden, men han drabbades också av ett allvarligt ögonproblem som ledde till att han nästan var blind.