The Num8ers Station
Efter ett misslyckat uppdrag får CIA veteranen Emerson (John Cusack) en sista chans att bevisa att han har vad som krävs. Hans nya uppgift är att skydda Katherine (Malin Åkerman), en kodare på CIA:s topphemliga ”Numbers Station” som har till uppgift att skicka och motta krypterade meddelanden. När en tungt beväpnad elitstyrka blockerar stationen inser Emerson och Katherine att de måste slåss för sina liv.