The Odd Life of Timothy Green
Låt Disney ta dig med på en förtrollad resa i Berättelsen om Timothy Green, ett magiskt och inspirerande äventyr för hela familjen. Cindy (Jennifer Garner) och Jim Green är ett lyckligt gift par som drömmer om hur det skulle vara om de fick sitt efterlängtade barn. En stormig natt dyker lilla Timothy upp utanför deras dörr, och Cindy och Jim lär sig snart – tillsammans med resten av den lilla staden Stanleyville - att de mest oväntade av livets överraskningar ibland visar sig vara de mest fantastiska.