The Paloni Show! Halloween Special!
Leroy, Reggie och Ceruce Paloni har fått sitt livs möjlighet att vara värdar för en oförglömlig Halloween-special full av "spökaktiga" kortfilmer från en grupp unga animatörer. Skapad av Justin Roiland.