The Portable Door
Paul är praktikant på en firma i London. Han och hans kollega Sophie upptäcker att deras arbetsgivare är mystisk och allt annat än konventionell. Det visar sig att chefen har en hemlig agenda och Paul och Sophie upptäcker en magisk värld och vad företaget egentligen är ute efter...