The Redwood Massacre
For five adventurous friends, visiting the legendary murder site of the Redwood House has all the hallmarks of being an exciting and thrilling camping weekend away. A popular site for revellers and party goers, each year on the exact date of the famous local family massacre, people from around the country head out to the site to have fun and scare each other. Events take a bloody turn for the worse when the innocent campers discover the Redwood legend is in fact a horrible bloody reality, which turns the unsuspecting victims into prey for a mysterious axe wielding maniac that has remained dormant for 20 years.