The Story of Looking
Kritikern och filmälskaren Mark Cousins ska operera ögonen, han vill kunna se felfritt igen. The Story of Looking utforskar vad synen egentligen betyder för människan, i en uppslukande visuell upplevelse som visar världens alla skönheter. I en tid där visuella medier dominerar vår konsumtion, är denna skattkista av insikter mer aktuell än någonsin.