The Swan Princess: Princess Tomorrow, Pirate Today!
Prinsessan Alise blir tvungen att tillbringa sin sommar med att lära sig hur man uppför sig som prinsessa. Men lorden Rogers tar med henne ut på de böljande haven för att leva som pirat.