THE THINNING: EN NY VÄRLDSORDNING
I uppföljaren till The Thinning blir Laina Michaels måltavla för guvernör Reddings samvetslösa presidentkampanj. Blake Redding, fångad och förslavad i ett hemligt, underjordiskt arbetsläger, måste kämpa för att återförenas med sitt livs kärlek och göra det ingen misslyckad elev har gjort tidigare: rymma.