Tomorrow Man, the
Ed Hemsler har under sitt liv förberett sig för en katastrof som kanske aldrig kommer. Ronnie Meisner har spenderat sitt liv på att handla saker som hon inte behöver. I en liten stad någonstans i USA försöker dessa två människor hitta kärlek utan att störa sig på deras egenheter.