The Turning
The Turning tar oss till en mystisk lantegendom i Maine där den nytillträdda nannyn Kate har fått till uppgift att ta hand om Flora och Miles, två föräldralösa och störda barn. Hon upptäcker snart att barnen och byggnaden hyser mörka hemligheter och att saker och ting kanske inte är som de verkar vara...