The Twilight Saga: New Moon
Efter att ha blivit dödligt förälskad i vampyren Edward Cullen, blir Bella Swan helt förkrossad över hans plötsliga försvinnande. Hon blir vän med den oemotståndlige Jacob Black men dras in i en värld av varulvar, vampyrernas dödsfiender, där hennes lojalitet sätts på prov!