There's Something About Mary
"Ted (Ben Stiller) är en förlorare som tror allt ska ordna sig bara han finner sin gamla skolkärlek Mary (Cameron Diaz). När även privatdetektiven (Matt Dillon) faller för henne utlöser det ett hysteriskt krig om Marys kärlek där alla medel är tillåtna. "