Tillbaka till framtiden del III
Doc Brown och hans skyddsling Marty McFly befinner sig i Vilda västern år 1885. Doc bestämmer sig för att stanna kvar. Men när Marty återvänder till 1955 ser han Docs gravsten och han far tillbaka för att rädda Doc. Regi: Robert Zemeckis. I rollerna: Michael J. Fox, Christopher Lloyd, Mary Steenburgen, Thomas F. Wilson, Lea Thompson, m.fl. (Back to the Future III)