Tillbaka Till Framtiden
Marty hamnar 30 år tillbaka i tiden. Nu måste han se till att hans blivande mamma och pappa får ihop det - annars kommer han själv aldrig att bli född. Regi: Robert Zemeckis. I rollerna: Michael J. Fox, Christopher Lloyd, Lea Thompson, Crispin Glover, Thomas F. Wilson, m.fl. (Back to the Future)