Tills Frank skiljer oss åt
Svensk komedi om singeln Vera som längtar efter den stora kärleken. Hon är visserligen dödligt kär i sin kollega Frank, men hennes livscoach tycker det är dags att Vera sänker sina krav, mållåser på en hyfsad kille och sätter fart på sitt liv.