TMZ Presents: Lamar Odom: Sex, Drugs & Kardashians
Lamar Odom, tvåfaldig NBA-mästare, berättar öppenhjärtigt om sitt sexberoende, sitt drogbruk och sin överdos... och hur hans fall sänkte hans äktenskap med Khloe Kardashian.