Tom & Jerry: Kalle och chokladfabriken
Tom och Jerry hjälper Charlie att vinna en gyllene biljett för att få uppleva magin bakom Willy Wonkas chokladfabrik. Samtidigt måste de stoppa de andra konkurrenterna från att stjäla en speciell Everlasting Gobstopper.