Tom at the Farm
Tom reser till landsbygden för att gå på sin pojkväns begravning. På plats märker han snabbt att inget är som han trott. Pojkvännens familj bär på många hemligheter och ett gastkramande spel sätts igång. Regi: Xavier Dolan. I rollerna: Xavier Dolan, Pierre-Yves Cardinal, Lise Roy, Evelyne Brochu m.fl. (Tom à la ferme)