Top Secret!
I filmen ”Top Secret!” möter den amerikanska rockstjärnan Nick Rivers (Val Kilmer) det fruktade östtyska överbefälet. Det blir en kamp mot tiden när Nick slår sig samman med Hillary Flammond (Lucy Gutteridge) för att hitta hennes far innan han hinner skapa det ultimata supervapnet ˆ Polarisminan.