Transformers: Rise of the Beasts
Optimus Prime och Autobots tar sig an den största utmaningen hittils. När ett nytt hot som är kapabelt att förstöra hela planeten dyker upp måste de gå ihop med en mäktig grupp som kallas Maximals.