Tremors 5: Bloodlines
Insatsen höjs för överlevnadsexperten Burt Gummer i hans farligaste monsterjakt hittills. När Gummer blir anlitad för att fånga en dödlig varelse som terroriserar Sydafrika, hamnar han och hans nya medhjälpare, Travis Welker, i en dödlig kamp mot vildsinta och aggressiva monster som nu blivit ännu farligare, och deras uppdrag hamnar på en helt ny och skräckinjagande nivå - långt värre än de hade anat.