Trollkarlens Lärling / The Sorcerer's Apprentice
Magin fullkomligen flödar i Disneys Trollkarlens lärling – ett actionfyllt och roligt familjeäventyr från teamet bakom National Treasure. Balthazar Blake (Nicolas Cage) är en nutida trollkarl som har fullt upp med att försvara Manhattan mot mörka krafter. När en till synes helt vanlig kille visar sig ha dolda talanger, tar Balthazar sin motvilliga elev på en snabbkurs i de magiska konsterna för att göra honom till den perfekta trollkarlslärlingen. Upplev nervkittlande spänning, fantastisk action och spektakulära specialeffekter. Du kommer inte tro dina ögon, medan det omaka paret visar oss att verkligheten är långt mer magisk än vi någonsin kunnat tro!