Truth and Lies: The Last Gangster
En ny intervju med en av maffiahistoriens mest ökända torpeder, Sammy "The Bull" Gravano. Hör honom tala maffians hemliga riter, sedvänjor och användningen av mord som ett instrument för makt och kontroll. En man som mördade 19 personer, inklusive hans närmaste vän och hans svåger, var en del av ett våldsamt brödraskap vid namn "Cosa Nostra". I åratal kontrollerade han och John Gotti, familjen Gambinos ledare, delar av New Yorks ekonomi med hjälp av rädsla och hot, och hans lojalitet till "familjen" kom med ett förödande pris.