Tyler Perry's Madea's Witness Protection
Madea är tillbaka i en helt ny film! En börskille från Wall street har fastnat i ett Ponzi-bedrägeri, som maffian ligger bakom, och vittnesskyddsprogrammet tvingar honom att gömma hela sin familj hemma hos Madea nere i amerikanska Södern.