Under the Sea
Teamet som gav oss den mycket framgångsrika "Deep Sea" och "Into the Deep" går tillbaka ner under vågorna för att utforska hur de globala klimatförändringarna påverkar havsdjupen. De tar tittarna med till några av jordens mest exotiska och isolerade undervattensplatser. "Under the Sea" ställer dem också ansikte mot ansikte med några av havets mest mystiska och vackra varelser. Med välbeprövad dragningskraft finns här ännu ett spännande undervattensäventyr från den prisbelönta regissören och hans fulländade filmteam.