Vad ska en fattig flicka göra?
En romantisk komedi om fransyskan Nicole som bor i New York. Hon ligger efter med hyran och försöker bland annat få jobb som modell. Tillsammans med sina vänner Gloria och Mike bestämmer hon sig för att försöka snärja den förmögne affärsmannen Bill Duncan, men dennes vän Jim genomskådar planen. Regi: Henry Koster. I rollerna: Danielle Darrieux, Douglas Fairbanks Jr., Helen Broderick, Mischa Auer, Louis Hayward m.fl. (The Rage of Paris)