Way of the Warrior Kid
Jake är en skadad Navy SEAL som blir mentor till sin blyga systerson Marc som har det kämpigt. Med militära utbildningsprinciper i ryggen lär Jake Marc att bli en krigarpojke när han börjar gymnasiet.