Where The Rivers Flow North
Timmerföraren Noel Lord trotsar kraftbolagets chef Clayton Farnsworth, som beordrar Lord och hans livliga amerikanska indiankompis att lämna deras snart översvämmade mark. Farnsworth träffade aldrig en man han inte kunde köpa - men han hade ju aldrig träffat Noel Lord.