Willy Wonka and the Chocolate Factory
Från Roald Dahls klassiska berättelse kommer en välsmakande njutning med glada melodier, såsom The Candy Man och Pure Imagination. Unge Charlie Bucket (Peter Ostrum) drar en gyllene biljett och vinner en guidad tur av fabriken, som ägs av den lömske magnaten Wonka (Gene Wilder) och drivs av hans Oompa Loompa-gäng. Där upptäcker Charlie, hans farfar Joe och andra att ett gott hjärta är bättre att ha än ett godisbegär. Låt inte rundvandringen börja utan dig!