Wolves
Cayden Richards, en snygg 18-åring med en mörk hemlighet. En brutal familjetragedi tvingar honom att fly från sin hemstad och han börjar flacka runt till synes utan mål. Då får han ett tips om sitt ursprung och han beger sig till den avsides belägna småstaden Lupine Ridge för att där jaga rätt på sanningen om vem han är. Men vem är det egentligen som jagar vem?