Yogi Bear and the Magical Flight of the Spruce Goose
Välkomna ombord på Holiday Jollyday-rundturen! Jag är er guide, Yogi Björn. Följ med mig och mina kompisar Bobo, Snagglepuss, Augie Doggie, Huckleberry Hound och Quick Draw McGraw när vi reser jorden runt på Spruce Goose-planet. Längs vägen kommer vi att lära känna en ny vän som heter Bernice, en tuff liten flicka som kommer att hjälpa oss med vårt uppdrag att fria en grupp djur som tagits till fånga av Dread Baron. Flera fiender dyker upp, som den onda utomjordiska duon Firkin och Merkin, som vill överta planeten! Som tur är för oss så är de inte alltför smarta. Bjud in din familj och dina vänner att flyga med mig och mina bästa kompisar på ett äventyr som svävar högt över allt annat!