You Don't Mess With the Zohan
I Jiddra inte med Zohan, en komedi från manusförfattarna Judd Apatow (På smällen), Robert Smigel (Triumph the Insult Comic Dog) och Adam Sandler, har Sandler huvudrollen som Zohan, en israelisk kommandosoldat som fejkar sin egen död för att kunna förverkliga sin dröm: att blir hårstylist i New York.