Ädelstensjägarna i Australien
Gör dig redo för en galen tur in i safirjägarnas extrema värld i centrala Queensland. Den blinda jakten på den här fantastiska stenen driver ett tåligt gäng gruvarbetare till att göra sitt yttersta.