Med sina fler än 600 djurarter, nio olika livsmiljöer och två årstider med stora kontraster är Everglades i Florida ett ekosystem som inte liknar något annat i världen. Lär dig mer om klimatet och om djuren som lever och ständigt utvecklas i dess våtmarker.