Agatha Christie - Huset på udden
När filantropen Rachel Argyll hittas mördad på familjegodset Sunny Point faller misstankarna snabbt på adoptivsonen Jack Argyll, som arresteras för brottet mot sitt nekande. Familjen försöker gå vidare, men två år senare vänds allt upp och ner när främlingen Arthur Calgary dyker upp med information som antyder att Jack kan ha varit oskyldig hela tiden. Efter en roman av Agatha Christie.