Aldri Voksen
Tone and Janne misunderstands the invitation for a memorial. Andreas is dating again, but his wish for freedom without kids comes back to bite him.
Andreas is a parental representative on a class trip and attempts to flirt with a cute mom. Tone thinks she sent a risqué photo to Rakel when drunk.
Tone and Rakel wants Erlend to find peace in the woods, but they are themselves terrified by nature. A new pair of glasses boosts Andreas' confidence.
Andreas is called into Børre's office as Julie is suspected of vandalism. Hjalmar discovers that Sondre is taking the credit for his Titfucker tag.