Följ komikern / skådespelerskan Alice Wetterlund när hon berättar om sina problem med smygtittare, kattuppfödning, alkoholism och den hemliga UFO-konspirationen bakom ny countrymusik i sin stand up-special. Känd från "Silicon Valley" och "Mike and Dave Need Wedding Dates" är Wetterlund någon att räkna med i denna timme långa special.