All on the Table All on the Table
Job Well Done
Efter att ha provat äga sin egen restaurang och misslyckats vill en kock ha en andra chans att uppfylla sin dröm, men han behöver investerare.
När Marcels NFL-drömmar krossades hoppades han att grillkock kunde bli hans nästa karriär. Nu tävlar han mot klockan för att bli klar till sin förhandsmiddag.
En San Diego-kock förbereder en förhandsmiddag för investerare men förlorar sin huvudinvesterare och sitt jobb, vilket äventyrar hans frus invandringsstatus.