Alvinnn!!! och gänget TV-serien
Tecknad barnserie om de tre jordekorrarna Alvin, Simon och Theodore. Ekorrarna är som helt vanliga ungar. De går i skolan, gör sina läxor, bråkar och ger stora konserter för miljontals fans. Åh, glömde vi nämna att de är internationella rockstjärnor?