Anomalia
Schweiziskt fantasydrama om neurokirurgen Valérie Rossier som återvänder till sin hemby i Gruyère i hopp om en efterlängtad nystart åt sig och sin son. Det dröjer dock inte länge förrän Valérie börjar plågas av olycksbådande visioner...