Apocalypse: Hitler Takes On The West
I maj 1940 vänder sig Hitler mot väst. Tyska stridsvagnar och flygplan ödelägger landsbygd och städer i Belgien, Nederländerna och norra Frankrike. I flaskhalsen Dunkirk flyr 330 000 brittiska och franska soldater i totalt kaos.