Appropriate Adult
Det här är berättelsen om hur seriemördarna Fred och Rosemary West ställdes inför rätta. Dramat fokuserar på förhållandet mellan Fred och Janet Leach, kvinnan som tog sig an rollen som närvarande vuxen under polisförhören med honom.