Awake Surgery
Dr Gruber utför kosmetisk kirurgi på patienter medan de är helt vakna. Hon har utvecklat egna tekniker för att bedöva, lugna och behandla patienter för att kunna utföra livsavgörande operationer utan att de känner något.