Bear Grylls: Breaking Point
Bear Grylls hjälper tolv vanliga människor att möta sina rädslor. I varje avsnitt tar han med sig en av dem på en tredagarsresa som ska hjälpa dem att slå sig fria från de fobier och orosmoment som styrt deras liv under alltför lång tid.