Den kristna 20-åringen Missy Grubaugh tänker förbli oskuld tills hon gifter sig, men hennes oskuldsfulla charm attraherar fel sorts män... och det får dödliga konsekvenser.
En pensionerad kriminalvårdare tror sig ha lämnat sitt livs farligaste år bakom sig, men den andra frun och hennes svartsjuka före detta man visar sig vara farligare än väntat.