Big Little Lies
Madeline retar upp Renata. Celeste ger efter för Perrys charm. Jane berättar för Madeline om sitt förflutna.
Madeline får ett upplyftande besked om pjäsen. Jane får besked om skolans beslut angående Ziggy. Celeste utmanas av sin terapeut.
Madeline oroar sig för Janes beteende. Jane konfronterar Renata angående en påskrift i skolan. Bonnie berättar för Nathan om Abigails hemliga projekt.