Catch and Release
Oron sprider sig i ett litet nordnorskt samhälle när den ansedde pensionären Meyer plötsligt hittas mördad i den lokala floden. Poliserna Filippa och Kaare tar sig an fallet, men den sjukskrivna polischefen Irja visar också intresse för utredningen.