Catwalk - Serien
Emma drömmer om att bli modell och ber Glada Hudik-teatern om hjälp. Innan hon vet ordet av har hon och vännerna Kitty, Nicklas, Ida och Alexander påbörjat den omtumlande resan mot rampljuset.